6 Nisan 2016 Çarşamba

Mezardaki ceset

E: Amca başından geçen ya da duyduğun ilginç bir olay var mı?
A:Bir olay olmuştu bizim bu şeyh Zırrar Camiinin orda.
E:Evet ne olmuş
A:Orda yaşlı bir adam vardı fakirdi.Yazın ağacın altında yatıyor.Yattığı zaman gece yarısı bakıyor ki iki kişi ellerinde kazma kürek bir mezarı açıyorlar.Bu mezarda da genç bir kadın vefat etmiş. Bunlarda kızı çıkaracaklar bilmiyorum artık ne için  kötü bir niyetleri mi var ? sese doğru uyanıyor,uzaktan takip ediyor,bakıyor 2-3 kişi mezarı kazıyorlar. E bu da adam yaşlıdır yanında bir sopa var. Gidiyor diyor ne yapıyorsunuz? Onlar diyor sen karışma ihtiyar biz bu kızı çıkaracağız.Seni ilgilendirmez diyorlar.Adam da sopayla başlarına vuruyor ama ölmüyorlar. Sonra kızın mezarını kapatıyor. allahım diyor bana yardım et beni affet.bu iki, kişiyi, de yaraladım o anda cenabı allah ona bir evliya gönderiyor.adam sonra korkudan vefat etti zaten eed iyor korkma sen o kızı koruduğun içi,n biz seni cennete göndereceğiz ve o anda adam ölüyor.sabah insanlar gidince orada yaşlı adamı ölü diğerlerini de baygın görüyorlar. baygın olanlar uyanınca yaşananları anlatıyorlar. adamı defnettiler bayram geliyor ve bayramda oğulları geliyor. diyor biz bu babamızın mezarı sekiz ay olmuş bir düzelteli. yaptıkları zamanda adamın cesedini görüyorlar hiçbirşey olmamış. olduğu gibi duruyor cesedi çürümemiş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder