6 Nisan 2016 Çarşamba

Kim olabilir???


Abla: Kız gel buraya, nasılsın ?
Ben: İyiyim sağol siz nasılsınız?
Abla: ben de iyiyim, nereye gidiyorsun?
Ben: Yurda
Abla: Gel beraber gidelim, ablamın evi yurdun yanında. Jürin varmış nasıl geçti?
Ben: aaa aaa iyi iyi geçti çok şükür
Abla: Kardeşin nasıl? dersleri nasıl gidiyor?
Ben: aaa aaa o da iyi, dersleri de iyi.
Abla: Onun sınavı da vardı nasıl geçti?
Ben: aaa iyi geçti çok şükür.
Abla: benim oğlum da sınava girdi, hukuk okumak istiyor.
Ben: Maşallah güzel Allah muvaffak etsin.
Abla: Kız sanki beni tanımadın??
Ben: iiiiim evet abla kusura bakma tanımadın seni.
Abla: Sabahtan beri benimle konuşuyorsun nasıl tanımadın
Ben: Ben de sabahtan beri hatırlamaya çalışıyorum ama hatırlayamadım
Abla: Milli Eğtimdeki memur
Ben: haaaa şimdi hatırladım ... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder