6 Nisan 2016 Çarşamba

Adı: Mahsun

Adı: Mahsun
Yaşı: 4 aylık
:Mekan: Kulp Elmalılı Köyü
Rahmetli ninemin hep anlattığı bir olayı anlatayım o zaman. Kısa ve öz olsun. Ben anlatınca belki çok şaşıracaksın ama ben artık alıştığım için heralde, artık normal geliyor bana. Neyse sana anlatayım en iyisi. Benim bir amcam varmış. Daha doğrusu yaşasaymış amcam olurmuş. Her neyse işte bir amcam varmış. Ninemle dedem tarlada çalışmaya gidince daha yeni doğan amcamı en büyük halama emanet ederlermiş. Onlar tarlaya gitmişler. Tabi bizim köy o zaman şimdiki gibi değilmiş, yemyeşil dere falan da varmış. İşte öyle iken nasıl bu hale gelmiş ben de anlamadım. Ama işte güzelmiş eskiden. eyse halam amcamı uyutmuş heralde. Halam da o zaman 19 yaşındaymış. Amcam da 40 günlükmüş. Birden ağlamaya başlamış. Sonra ağlamaya başlamış. Sonra durmuş birkaç dakika, bir anda ezan okumaya başlamış. Ezan okurken ninemler de gelmiş tarladan. Ve şok olmuşlar. Hemen komşu köydeki şeyhe götürmüşler. Şeyh dua falan okumuş amcamın üzerine. Ve demiş ki bu çocuğun size bir zararı olmayacak. Bu bebeğin ancak kendine zararı var. Ve 4 yaşına gelince bu çocuk ölecek. Ninemler çok üzülmüşler. Bu da Allah ın bir mucizesidir diyip şeyhe inanmak istememişler. Ama gerçekten de amcam 4 yaşında vefat etmiş. Bu olayı tüm köy duymuş. Nineme şeyh gözüyle bakmışlar. Ninem yaşasaydı hala anlatırdı bu olayı. Ama şu an vekaletini bizzat yaşayan halama verdi. Halam da anlatır her yeni tanıdığı kişiye. Ve hala sanki hiç bilmiyormuşuz gibi bize :)

SEVGİ DAĞ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder