16 Mart 2016 Çarşamba

KİM HAİN? KİM MASUM?

BEN:Amca sen Mardin'de savaş gördün mü?
AMCA:Savaş oldu burda?
BEN:Nerde oldu?Kale de mi,Diyarbakır Kapı'da mı oldu?
AMCA:Mardin Kapısı şurda,Diyarbakır Kapısı ve Sur Kapısı orda.
BEN:Sen savaşı gördün mü amca?
AMCA:....
BEN:Amca sen de savaştın mı?
AMCA:Önceden Hristiyandı burası.Burası Hristiyan Mardin.
BEN:Ama daha çok Araplar yaşıyor.
AMCA:Deyrulzafaran var orda.Büyüktür çok büyük.Ancak taksi ile gideceksin.
BEN;Gittik biz.
AMCA:Rahip var her şey var orda.
BEN:Amca sen savaştın mı?
AMCA:Kim?
BEN:Arman var ya sol yakanda?
AMCA:Var var.
BEN:Sen savaştın mı gazi misin?
AMCA:Ben gördüm savaşı.Vali beni tanıyor.Geliyor büyük camide (Ulu Cami) benimle fotoğraf çekiyor.Dış bakan benimle çekti.O yaşlı var ya bakan.Büyük camide.Hepsi tanıyor beni.Gavur yaramaz pistir,haindir.Hatta Suriye'de Araplar hepsi hain.Toprak kimindir?Bizimdir.Yemen'e kadar,bizimdir toprak.Savaş yaptı gitti Araplar Fransa getirdi.Fransa ile İngiliz.Kalktım geldim buraya.Atatürk de onlara yardım etti.Başbakan da biliyorum u hepsini biliyorum.
BEN:Onlar da mı hain amca?Onlar da hain?
AMCA:Hee o da biliyor.Onlara erzak veriyor,her şeyi veriyor.
BEN:Ama amca niye bakıyor?İnsanlar dışarda kalmış,evsizler,kalacakları bir yer yok,savaştan kaçmışlar.
AMCA:....(kızgın) Git aşağıda,git Suriye'de tutacaklar seni.
BEN:Evet öyle orda.
AMCA:Haindirler onlar.Haindir.Ne yapacaz.Valiye de söyledim.Neler getirdiler Kürtlerin başına!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder