15 Mart 2016 Salı

AMCA 1 : Bu adam bir kamyon pirinç aldı, bu bir ton.
AMCA 2 : Bir kamyon satamadım, bu bir ton sattı. Şu dükkan ha inanır mısın?
AMCA 1 : U, onun bir tonunu da bu sattı.
AMCA 2 : Bu dükkan yani ha!
ŞEYDA : Siz de geçiş yapın oraya amca.
AMCA 2 : Zamanı geçti artık. Ne öyle bir müşteri kaldı ne de böyle zaman kaldı yani.
AMCA 1 : Ammo Feyzi, Alla yiğallik bu bir kamyon pirinç sattı, sen bir ton...
AMCA 2 : Satamadım bir ton o bana satmış.
CUMA : Seninkini de satmış.
AMCA 2 : He. Bu dükkan açan da onun çocuğudur ha!
AHMET : Adam nerede şimdi?
CUMA : Öldü ya, 18 yıl önce ölmüş.
AHMET : Keşke yaşasaydı onu tavaf ederdik yav!
CUMA : Demedi oğlu dedi, o öldükten sonra hiç açmamışız, 18 yıl açmamışız.
AMCA 2 : 18 yıldan beri bu dükkan açılmamış.
CUMA : Bizim sayemizde açıldı.
AMCA 2 : Babası vefat oldu, böyle de duruyor. Çok isteyen de oldu vermediler. Yani belki tonlarca adam geldi kira veya kömürlük satmıyorlar.
AMCA 1 : Ya belki gelir yine açar sahibi.
AMCA 2 : Nasıl gelecek ?
AMCA 1 : Ammo hacci gelmez mi, gelir açar bu dükkanı.
AMCA 3 : Bütün çarşı onundur.
CUMA : Herkes biliyor.
AMCA 2 : Ben söyledim bu dükkan zamanında 2 trilyon para kazanmış.
AMCA 3 : 2 trilyonsa hiç fena değil, 5 kazandı.
AMCA 2 : Bir şey de yemedi ha! bıraktı gitti.
AMCA 1 : Ammo hacci Alla yiğallik, bu adam bir sandık üzüm alıyordu, u bu ?
AMCA 3 : Bu bir sandık üzüm alıyordu 2 günde satamıyordu, bu 20 sandık 2 saatte satıyordu.
CUMA : E niye bu kadar işleniyordu bu dükkan ?
AMCA 3 : ....... olduğu için.
AHMET : Lafı çaktı gitti.
ŞEYDA : Ölünün arkasından konuştuk yaa!
CUMA : Allah rahmet eylesin.
AMCA 2 : Bak 65 veya 67 yaşında vefat oldu. Bir gün lokantada oturmadı kesinlikle. Hep dükkanda yiyordu. Yediği yemek ne ; bulgur pilavı, salata..
CUMA : Şimdi adam iyi miydi, kötü müydü, ben anlamadım.
AMCA 2 : Çok iyiydi maşallah. Üç kişi ona yetmezdi. Çok kuvvetliydi Tabi yaş oldukça çöktü, vefat oldu. Allah rahmet eylesin.
CUMA : Allah rahmet eylesin.
AMCA 2 : Bizim komşumuzdur yani fazla kötülemiyoruz ama maşallah onun rızkı çoktur. Geniştir.
BERAT : Peki, o vefat ettikten sonra sizin işler arttı mı ?
AMCA 2 : O rızkı götürdü beraber, öbür dünyaya götürdü.
AMCA 4 : 2 sene onda çalıştım. Ustamdı sene 60 / 68...
AMCA 2 : Bu da burada çalıştı, çırak olarak çalıştı.
AMCA 4 : 60 / 68 bak, 68' den sonra oraya gittim. Daha dündü!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder